فیلم نمونه کارهای خدمات کلینیک زیبایی پرنسس

11 ویدیوها

فهرست مطالب

مرکز لیزر شهریار چهارراه مخابرات از مراکز مهم  و  تخصصی لیزر موهای زائد کلینیک پیشرفته دکتر امید شعبانی به عنوان بهترین مرکز لیزر در شهریار ویژه لیزر خانم ها و لیزر آقایان در شهریار به زیباجویان عزیز خدمات می دهد.

موارد بسیاری باعث انتخاب مرکز تخصصی لیزر شهریار کلینیک دکتر امید شعبانی به عنوان بهترین مرکز لیزر در شهریار شده است که از آن جمله می توان به داشتن دستگاه های لیزر کندلا پیشرفته و جدید ، کادر متخصص و اپراتورهای با تجربه ، لیزر موهای زائد مستقیم زیر نظر پزشک و مشاوره قبل لیزر موهای زائد، داشتن اپراتور های آقا و خانم، داشتن فضای بزرگ و تخصصی با محیط امن و مستقل ، اختصاص پک بهداشتی مستقل برای زیباجویان اشاره کرد که از مزیت های شاخص این مرکز لیزر در شهریار می باشد که مطمئناً یکی از مجهزترین مرکز تخصصی لیزر در منطقه با سه دستگاه کندلا نیز هست.

به دلیل استفاده از دستگاه های به روز و برند، بسیاری از مراجعان مرکز لیزر شهریار کلینیک دکتر امید شعبانی از کشورهای همسایه مثل ترکیه و عراق و امارات متحده عربی و کشورهای اروپایی مثل نروژ ، سوئد و آلمان و آمریکا تشکیل شده است به همین دلیل در زمان تعطیلات کریسمس و تابستانی در سایر کشورها زمان لیزر موهای زائد این کلینیک تکمیل می باشد و وقت های کلینیک از هفته ها قبل رزرو شده است به همین علت حتما باید حداقل یکماه قبل نسبت به رزرو وقت لیزر اقدام نمایید. شاخصه های انتخاب بهترین مرکز لیزر شهریار در زیر شرح داده شده است.

لیزر مو

استفاده از دستگاه های لیزر برند معتبر در مرکز لیزر شهریار

گاها برخی از مراکز لیزر از دستگاه های لیزر قدیمی یا با عملکرد ضعیف استفاده می کنند یا دستگاه های فیک که در بازار به فروش می رسد و در نتیجه در مدت لیزر شما ، موهای زائد فقط به خواب رفته و از بین نمیروند و شما فقط هزینه پرداخت می کنید بدون اینکه نتیجه ای بگیرید ، پس حتما از نام ، برند و زمان تولید دستگاه لیزر و کارکرد آن را قبل از انجام لیزر مطمئن شوید تا پول خود را هدر ندهید.

چرا دستگاه لیزر خوب در مرکز لیزر شهریار مهم است

پوست یکی از مهمترین اعضای بدن شماست که وظایف مهم محافظت و تنظیم درجه حرارت بدن،افزایش ایمنی، دفع مواد زائد، تولید ویتامین، ایجاد حس و جلوگیری از دست دادن مواد مغذی و معدنی بدن را بر عهده دارد، پس در مراقبت از پوست دقت کنید. انتخاب دستگاه لیزر با تکنولوژی جدید و به روز بسیار مهم می باشد.

لیزر مو

عمر دستگاه لیزر و سال ساخت آن در مرکز لیزر شهریار

یک نکته طلایی وجود دارد و آن این است که زمانی که شما با یک دستگاه که کارکرد زیادی دارد لیزر موهای زائد انجام می دهید گاها کمتر از ۵۰ درصد نتیجه مطلوب را به دست می آوردید برای همین انتخاب یک مرکز لیزر در شهریار که دستگاه های جدید داشته باشد مهمترین قدم برای شروع لیزر موهای زائد می باشد.

حتما قبل از مراجعه و انجام لیزر در مراکز لیزر در شهریار ، مدل و سال ساخت دستگاه لیزر را سوال کنید و بر این اساس اقدام به لیزر بدن نمایید

لیزر مو

کادر متخصص و اپراتورهای با تجربه در مرکز لیزر شهریار

کادر متخصص لیزر در کلینیک دکتر امید شعبانی دارای مدرک اپراتوری لیزر هستند و شما میتوانید با خیال راحت برای انجام لیزر به این مرکز لیزر شهریار مراجعه کنید.

نداشتن دانش فنی و پزشکی اپراتور ها در بسیاری از موارد باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیر پوستی و طول درمان های زیاد برای بهبود لطمات ناشی از لیزر موهای زائد اشتباه شده است که شامل قرمزی و التهاب پوست و درد ، پوسته پوسته شدن پوست ، تغییر در رنگ پوست ، هایپرپیگمنتیشن ، آسیب به چشم بیمار،  خطر عفونت‌های پوستی ، سوختگی و تاول پوست ، اسکار و زخم پوست می باشد .

برای همین موضوع داشتن تجربه کافی و گذراندن دوره های تخصصی اپراتوری لیزر موهای زائد برای کادر لیزر بسیار ضروری و مهم می باشد که خوشبختانه در مرکز لیزر موهای زائد فاز سه اندیشه کلینیک دکتر امید شعبانی همه اپراتورهای آقا و خانم دارای مدارک اپراتوری حرفه ای هستند.

لیزر موهای زائد شهریار مستقیم زیر نظر پزشک

یکی از مشکلات متداول و بسیار مهم در لیزر موهای زائد نگرفتن نتیجه پس از هزینه های بسیار برای لیزر موهای زائد و یا لیزر در زمان نامناسب مخصوصا برای خانم ها که نوسان هورمونی زیادی دارند؛ می باشد

لذا انجام لیزر زیر نظر مستقیم پزشک میتواند از بسیاری از مشکلات و هدر رفت هزینه های لیزر جلوگیری کند. معاینه قبل از انجام لیزر و بررسی روند نتیجه در طول زمان لیزر از مهمترین موارد می باشد که در صورت نیاز ، قبل از ادامه روند لیزر با انجام آزمایش و درمان مشکلات مختلف بدن مانند مشکلات هورمونی سرعت انجام لیرز و گرفتن نتیجه به نسبت هزینه انجام شده افزایش می یابد.

پس فاکتور لیزر زیر نظر پزشک در شهریار و مشاوره پزشکی قبل از انجام لیزر موهای زائد بسیار ضروری می باشد.

لیزر مو

مرکز لیزر شهریار دارای اپراتور های آقا و خانم

مرکز لیزر شهریار دکتر امید شعبانی برای رفاه حال زیباجویان و ارائه خدمات به همه زیباجویان از اپراتور آقا و اپراتور خانم برای لیزر موهای زائد استفاده میکند برای همین هم لیزر آقایان در شهریار و لیزر خانم های در شهریار در این کلینیک انجام می شود که از بارزترین ویژگی‌های منحصر به فرد این کلینیک می باشد.

اختصاص پک بهداشتی مستقل برای زیباجویان در مرکز لیزر شهریار

با توجه شرایط کرونا و اهمیت رعایت بهداشت شخصی و عمومی مخصوصا در فضا های درمانی ، مرکز لیزر شهریار کلینیک دکتر امید شعبانی پک های اختصاصی بهداشتی ویژه ای را برای هر زیباجو در نظر گرفته است که لیزر موهای زائد در شهریار با رعایت تمام اصول بهداشتی انجام شود و از انتقال بیماری های مختلف جلوگیری شود.

سَری اختصاصی برای لیرز

دستگاه لیرز الکساندرایت کندلا نیز دارای سَر اختصاصی ویژه هر فرد می باشد که گزینه ای عالی برای سخت گیر ها می باشد.

مرکز لیزر شهریار دارای فضای بزرگ و تخصصی و بهداشتی با محیطی امن و مستقل

مرکز لیزر شهریار در فضای بزرگ اتاق لیزر با سه دستگاه کندلا و محیط بهداشتی ویژه دارای اسپری ویژه ضد عفونی دست و پاپوش های پلاستیکی در بدو ورود می باشد که یک فضای مطمئن و آرامش بخش برای زیباجویان فراهم آورده است.

خدمات مرکز لیزر اندیشه تا ۸ شب

 شما هر روز هفته می توانید از ۱۰ صبح تا ۸ شب با وقت قبلی برای انجام لیزر موهای زائد مراجعه کنید، حتی برای افراد شاغل و آقایان امکان لیزر در بعداظهرها انجام می گردد .

لیزر مو

اطلاعات در مورد هزینه ، فاصله و تعداد جلسات لازم لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد در اندیشه چقدر است ؟

هزینه لیزر موهای زائد در شهریار برای خانم ها و آقایان در سایت کلینیک دکتر امید شعبانی به آدرس princes-clinic.com درج شده است. هزینه‌ی کلی لیزر به تعداد جلسات و نواحی که می‌خواهید لیزر کنید بستگی دارد.

البته با تخفیف های اعمال شده هزینه‌ی لیزر موهای زائد فول بادی در شهریار از هزینه‌ی لیزر جمع نواحی بدن کمتر است.

دقت کنید که نوع دستگاه در قیمت لیزر موهای زائد موثر است. دستگاه‌های جدیدتر با قیمت لیزر بالاتر از سیستم‌های خنک کننده و تابشی پیشرفته‌تر استفاده می کنند که هم موثرتر هستند و هم ایمنی بیشتری دارند.

البته هنوز می توان با قبول ریسک، با دستگاه های با تکنولوژی قدیمی تر و همراه با درد و اثر پذیری پایین در طول زمان و با قیمت لیزر ارزان در شهریار استفاده کرد ولی قطعا از حصول نتیجه را ملاک بگیریم لیزر با دستگاه های پیشرفته در نهایت ارزانتر تمام می شوند و ایمنی بالاتری نیز دارند. برای دریافت مشاوره و قیمت‌ لیزر موهای زائد در شهریار با شماره  02191306562 تماس بگیرید.

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

فاصله زمانی مراجعه به مرکز لیزر شهریار برای هر فرد متفاوت است و باید با تشخیص پزشک انجام شود تا خطری برای پوست زیباجو نداشته باشد ولی به طور معمولا هر ۴ تا ۶ هفته یکبار می توان مجدد جهت لیزر موهای زائد شهریار مراجعه نمود.

چند جلسه برای لیزر موهای زائد لازم است

تعداد جلسات لیزر موهای زائد بین ۶ تا ۸ جلسه متغیر است و به عوامل مختلفی از جمله ناحیه لیزر، پوست فرد، سن فرد، جنس و میزان تراکم مو و واکنش بدن فرد به لیزر  بستگی دارد. در مرکز لیزر اندیشه کلینیک دکتر امید شعبانی شما مستقیم با پزشک در این خصوص مشورت می کنید. اطلاعات تکمیلی در سایت کلینیک دکتر امید شعبانی موجود می باشد.

مرکز لیزر شهریار کلینیک دکتر امید شعبانی

استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا در اثر گذاری، ماندگاری و راحتی زیباجو تاثیر زیادی دارد. کلینیک دکتر امید شعبانی با یک فضای امن و مستقل و اپراتور های متخصص آقا و خانم با بکارگیری انواع دستگاه های پیشرفته لیزر موهای زائد زیبایی را به شما هدیه می دهد.

پرسنل مجرب و کارآزموده در کلینیک دکتر امید شعبانی با بهره مندی از آخرین تکنولوژی و جدیدترین تکنیک های درمانی ، تحت نظارت دکتر امید شعبانی کاملترین خدمات را با هدف زیبایی مطلوب شما و رسیدن به بالاترین سطح رضایتمندی زیباجویان ارائه می دهند .

توجه داشته باشید مرکز لیزر کلینیک تخصصی پوست ، مو و لیزر دکتر امید شعبانی با تمرکز تخصص و ارائه روش های منحصر به فرد خدمات لیزر در فاز 3 اندیشه را ارائه می دهد و هیچ شعبه ای در شهر تهران ندارد.

در کلینیک زیبایی دکتر امید شعبانی  نهایت همکاری را به لحاظ اولویت زمانی و نوبت دهی و حتی پذیرش در روزهای تعطیل و هم چنین به لحاظ مالی با مراجعه کنندگان انجام می شود.

مدیریت مرکز لیزر اندیشه کلینیک با دکتر امید شعبانی می باشد. 

شما در کنار تخصص و تجربه کادر مرکز لیزر کلینیک دکتر امید شعبانی ، زیبایی به همراه آرامش خاطر با لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد، شما می توانید برای ویزیت و مشاوره مرکز لیزر موهای زائد در کلینیک امید شعبانی ، با شماره ویژه 02191306562 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول لیزر شهریار

در صورتی که به مرکزی معتبر مراجعه کنید، اپراتور لیزر تجربه و مهارت کافی داشته باشد و مرکز لیزر زیر نظر پزشک متخصص اداره شود، لیزر یکی از بی‌خطرترین راه‌های حذف دائم موهای زائد است. در غیر این صورت خطر سوختگی، تاول، زخم و لک افتادن پوست وجود دارد.

مشاوره 02191306562 دکتر امید شعبانی

آدرس : فاز 3 اندیشه – چهارراه ساسان – خیابان مطهری – نبش بن بست بهار – طبقه فوقانی داروخانه شریف

امروزه دستگاه‌های با کیفیت زیادی وجود دارند که می‌توانند نتایج خیلی خوبی برای شما ایجاد کنند. در بین برندهای سازنده‌ی دستگاه‌های لیزر، شرکت آمریکایی کندلا و شرکت ایتالیایی دکا از بقیه مشهورتر هستند و دستگاه‌های بسیار با کیفیتی تولید می‌کنند.

مشاوره 02191306562 دکتر امید شعبانی

آدرس : فاز 3 اندیشه – چهارراه ساسان – خیابان مطهری – نبش بن بست بهار – طبقه فوقانی داروخانه شریف

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

5/5 - ( 6 رأی )

هر آنچه که باید بدانید

بهترین انتخاب از نظر زیباجویان

کلینیک زیبایی پوست و مو دکتر امید شعبانی جهت معاینه و یا مشاوره در خصوص پوست و مو می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۶۵۶۲ از طریق خط ویژه با ما در ارتباط باشید.

کلینیک دکتر امید شعبانی

از سال ۱۳۹۵ کاملترین و مجهزترین مرکز زیبایی در استان تهران راه اندازی نموده است که با استقبال بی نظیر ساکنین محترم شهر تهران ، شهرستان شهریار ، شهرک اندیشه  ، شهر قدس و فردیس کرج مواجه شده است.

دکتر امید شعبانی تا کنون بیش از ۱۰۰۰ مورد تزریق فیلر(ژل) لب ، بیش از هزار مورد فیلر (ژل) خط خنده ،بیش از ۱۰۰۰ مورد فیلر ( ژل) گونه ، بیش از هزار مورد بوتاکس پیشانی ، خط اخم، بینی، بوتاکس دور چشم ، لیفت بینی و پره های بینی و بوتاکس درمان میگرن و تعریق زیر بغل و تعریق کف دست با موفقیت کامل انجام داده اند. بیش از ۵۰۰ مورد هایفوتراپی و میکرونیدلینگ و میکرو درم موفق نیز در کارنامه ایشان دیده می‌شود.

نمونه کار های ایشان در پیج اینستاگرام و در همین صفحه قابل مشاهده است هر هفته یک مورد ویدئو آموزشی نیز در سایت و پیج و کانال خدمت شما ارائه میگردد.

همچنان با ما همراه باشید در بهترین مطب دکتر امید شعبانی

در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی پرنسس دکتر امید شعبانی

وب سایت ما را با دوستان خود به اشتراک بزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در کلینیک زیبایی پرنسس ، زیباجویان می توانند انتظار طیف وسیعی از خدمات زیبایی و مراقبت از پوست را داشته باشند که توسط پزشک مجرب و بسیار ماهر ارائه می شود. این خدمات برای پاسخگویی به نیازهای زیباجویان و ارائه بهترین نتایج طراحی شده اند.

این کلینیک علاوه بر حضور پزشک پوست و مو که می تواند انواع بیماری های پوستی و ریزش مو را درمان کند، خدمات لیزر را با جدیدترین تکنولوژی برای از بین بردن موهای زائد و درمان بیماری های پوستی ارائه می دهد. خدمات لیزر این کلینیک با پیشرفته ترین دستگاه ها و تکنیک ها برای حداکثر کارایی و اثربخشی انجام می شود.

همچنین زیباجویان می توانند از خدمات زیبایی پوست و مو مانند جوانسازی و پاکسازی پوست با استفاده از جدیدترین تکنیک ها و تجهیزات، خدمات فیشیال، مزوتراپی مو، تزریق بوتاکس و فیلر و بسیاری از روش های درمانی دیگر بهره مند شوند. پرسنل کلینیک برای ارائه تجربه ای آرامش بخش و تجدید قوا به مراجعان بسیار دقت می کنند و به آنها احساس شادابی و اعتماد به نفس می دهند.

همچنین کلینیک زیبایی پرنسس به ارائه مشاوره و انجام پیکرتراشی و بادی کانتورینگ به روش لیپوماتیک با جدیدترین دستگاه ها توسط متخصصین مجرب می پردازد. این روش با رعایت کامل ملاحظات پزشکی و ایمنی انجام می شود و بهترین نتایج ممکن را برای مشتریان تضمین می کند.

کلینیک زیبایی پرنسس طیف گسترده ای از خدمات پوست، مو و زیبایی را به زیباجویان ارائه می دهد که با برخی از آن ها در وب سایت آشنا می شوید و این کلینیک را به مقصدی ایده آل برای هر کسی که به دنبال ظاهری زیبا و احساسی عالی است تبدیل می کند.

© 2024 All Rights Reserved