لیزر الکساندرایت کندلا در شهریار

لیزر الکساندرایت کندلا در شهریار 400 400 دکتر امید شعبانی

لیزر الکساندرایت کندلا در شهریار

لیزر الکساندرایت کندلا در شهریار یکی از پیشرفته ترین دستگاهای لیزر دنیا برای از بین بردن موهای زائد می باشد . یکی از خصوصیات منحصر بفرد این دستگاه قابل تنظیم بودن طول موج و میزان انرژی برای از بین بردن هر نوع مو و پوست می باشد . این لیزر از نوع لیزرهای جامد است که دارای طول موج ۷۵۵ نانومتر و در محدوده نور مرئی می باشد. با توجه به جذب بالای ملانین در این طول موج کاربرد ویژه آن، از بین بردن موهای زائد است.این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده مخصوص برای جلوگیری از سوزش می باشد.
‎تفاوت اصلی دستگاه‌های لیزر به نوع انتقال انرژی از لامپ به بدن بیمار، سیستم خنک کنندگی پوست و بهداشت دستگاه می‌باشد.
در کلینیک پرنسس توسط دکتر امید شعبانی در مناطق شهریار ، فردیس ، کرج ، اندیشه و برای بهداشت هرچه بیشتر فردی دیستنس گیج های اختصاصی برای هر بیمار ارائه میگردد .اندیشه و برای بهداشت هرچه بیشتر فردی دیستنس گیج های اختصاصی برای هر بیمار ارائه میگردد .

کلینیک دکتر امید شعبانی از سال ۱۳۹۵ کاملترین و مجهزترین مرکز زیبایی شهر اندیشه را در فاز سه شهر جدید اندیشه راه اندازی نموده است که با استقبال بی نظیر ساکنین محترم اندیشه ، شهریار ، شهر قدس و فردیس مواجه شده است ایشان تا کنون بیش از ۱۰۰۰ مورد تزریق فیلر(ژل) لب ، بیش از هزار مورد فیلر (ژل) خط خنده ،بیش از ۱۰۰۰ مورد فیلر ( ژل) گونه ، بیش از هزار مورد بوتاکس پیشانی ، خط اخم، بینی، بوتاکس دور چشم ، لیفت بینی و پره های بینی و بوتاکس درمان میگرن و تعریق زیر بغل و تعریق کف دست با موفقیت کامل انجام داده اند. بیش از ۵۰۰ مورد هایفوتراپی و میکرونیدلینگ و میکرو درم موفق نیز در کارنامه ایشان دیده می‌شود نمونه کار های ایشان در پیج اینستاگرام و تلگرام در پایین صفحه قابل مشاهده است هر هفته یک مورد ویدئو آموزشی نیز در سایت و پیج و کانال خدمت شما ارائه میگردد.

تولید محتوا گروه هلدینگ تجارت 20