تزریق بوتاکس چیست؟

تزریق بوتاکس چیست؟ 400 400 دکتر امید شعبانی
تزریق بوتاکس

مرکز تخصصی تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس در شهریار ، در واقع نامی تجاری برای سمی هست که توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم تولید می شود. سم این باکتری در مقادیر بالا بسیار کشنده هست. به طوری که اخیرا در تحقیقی اعلام شده که 70 گرم از سم این باکتری، برای مسموم کردن و کشتن کل مردم کره زمین کافی هست!

بوتاکس به طور عمده برای درمان موقت چروک های قسمت فوقانی صورت و پیشانی مورد استفاده قرار می گیرد. با این وجود کاربرد های بوتاکس در سالیان اخیر گسترش بیشتری پیدا کرده و برای درمان خطوط اطراف لب ، لبخند لثه ای ، خطوط ماریونت و بالا بردن نوک بینی و خطوط خرگوش در بینی مورد استفاده قرار می گیرد. Botox پیشانی و ابرو برای درمان خطوط افقی پیشانی ، خطوط اخم و اطراف چشم که به خطوط پنجه کلاغی مشهور است مورد استفاده قرار می گیرد.

تزریق بوتاکس در شهریار ، اگر با ماده استاندارد و مناسب انجام شود، می‌تواند آثاری را بر روی صورت باقی بگذارد که در حد اعمال زیبایی و لیفت صورت برای شما رضایت‌بخش باشد و بدون اینکه زخم یا دوران نقاهتی باقی بگذارد، چین و چروک را از بین می‌برد. آنچه در مورد بوتاکس باید ذکر شود، مدت زمان محدود بروز آن است. با توجه به نوع بوتاکس معمولاً نتایج مورد انتظار بین ۳ تا ۸ ماه باقی می‌ماند و بعد از این زمان نیازمند تزریق مجدد است.

بعد از تزریق ژوویدرم پزشک باید محل تزریق را به آهستگی ماساژ دهد تا با بدن ساگار شده و سطح صاف تر و نرم تری به دست آید.

تزریق بوتاکس می تواند نقش بسیار مهمی در زیبایی ما ایفا کند. البته اگر در دوران بارداری هستید، این عمل به هیچ عنوان توصیه نمی شود. همچنین برای مادران شیرده می تواند تاثیر بدی داشته باشد.

تولید محتوا گروه هلدینگ تجارت 20