کاشت ابرو در شهریار و هزینه آن چقدر است ؟

کاشت ابرو در شهریار و هزینه آن چقدر است ؟ 400 400 دکتر امید شعبانی
کاشت ابرو در شهریار

کاشت ابرو در شهریار استان تهران

شهریار یکی از شهرهای ایران است که در همسایگی تهران قرار دارد. همین مجاورت با پایتخت کشور باعث شده است تا بسیاری از ساکنین شهر شهریار ، برای انجام کاشت ابرو به شهرک اندیشه مراجعه کنند.

کلینیک دکتر امید شعبانی مفتخر است جهت رفاه حال هم وطنان ما در استان تهران در شهر شهریار  جهت خدمت رسانی بهتر کاشت ابرو و خدمات زیبایی در استان تهران کاشت ابروی طبیعی و ارزان  را در نظر بگیرد .

لذا برای مشاوره رایگان با شماره کلینیک 02191306562 دکتر امید شعبانی تماس حاصل فرمایید .

درباره دکتر امید شعبانی :

کلینیک پرنسس توسط دکتر امید شعبانی از سال ۱۳۹۵ کاملترین و مجهزترین مرکز زیبایی استان تهران ، شهر اندیشه  راه اندازی شده است که با استقبال بی نظیر ساکنین استان البرز در شهر کرج مواجه شده است ایشان تا کنون بیش از ۱۰۰۰ مورد تزریق فیلر(ژل) لب ، بیش از هزار مورد فیلر (ژل) خط خنده ،بیش از ۱۰۰۰ مورد فیلر ( ژل) گونه ، بیش از هزار مورد بوتاکس پیشانی ، خط اخم، بینی، بوتاکس دور چشم ، لیفت بینی و پره های بینی و بوتاکس درمان میگرن و تعریق زیر بغل و تعریق کف دست و 1000 مورد کاشت ابرو با موفقیت کامل انجام داده اند. بیش از ۵۰۰ مورد هایفوتراپی و میکرونیدلینگ و میکرو درم موفق نیز در کارنامه ایشان دیده می‌شود

نمونه کار های ایشان در پیج اینستاگرام کلینیک زیبایی و یا شکیل کاشت در پایین صفحه قابل مشاهده است هر هفته یک مورد ویدئو آموزشی نیز در سایت خدمت شما ارائه میگردد.

کلینیک دکتر امید شعبانی

تولید محتوا گروه هلدینگ تجارت 20