جوانسازی پوست در شهریار

جوانسازی پوست در شهریار 400 400 دکتر امید شعبانی
جوانسازی پوست در شهریار

کلینیک تخصصی جوانسازی پوست

زمانی که صحبت از جوانسازی پوست صورت می شود باید در نظر داشت که هیچ فردی نمی تواند جلوی روند پیر شدن بدن را بگیرد و به عبارتی نمی تواند همیشه جوان بماند.

برای داشتن پوستی سالم و شفاف، بهتر است از نکات خاصی پیروی کنیم . این نکات شامل استفاده از لوازم ‌آرایشی بهداشتی باکیفیت و اصول پاکیزگی پوست است. در ادامه به این روش‌ها و راه‌های حفظ جوانسازی پوست می‌پردازیم . البته پیشنهاد ما به شما این است که از لوازم آرایشی به ندرت استفاده کنید و ماسک‌های خانگی را به جای آن‌ها قرار دهید.

تزریق ژل و فیلر از جمله راه های دیگر جوانسازی می باشد، در این روش یکی از انواع ژل که مناسب شما باشد توسط پزشک انتخاب می شود و با استفاده از سرنگ در ناحیه مورد نظر تزریق می گردد. از این روش علاوه بر رفع چین و چروک ها پوست برای حجیم کردن لب ، گونه و غیره استفاده می شود.

تغذیه ناسالم که ناشی از تغییر در جنبه‌ های مختلف زندگی است معمولا با مصرف بیشتر غذاهای چرب و سرخ شده، تنقلات شور و شیرینی جات همراه است. مصرف خوراکی‌ های بدون ارزش غذایی و کاهش میوه‌ ها و سبزیجات در تغذیه امروز موجب کاهش دریافت ویتامین‌ ها و آنتی اکسیدان ‌ها می ‌شود و در نتیجه تیرگی و خستگی پوست را نشان می ‌دهد.

برای جوان سازی را های متنوعی وجود دارد از جمله تزریق چربی در صورت ، تزریق ژل و فیلر ، تزریق ماده بوتاکس و غیره .

از اولین نشانه های افزایش سن بروز خطوط پوستی است که از حوالی 25 سالگی آغاز می شود و به تدریج این خطوط عمیق تر شده و تبدیل به چروک های دائمی می شود.

در کلینیک زیبایی دکتر امید شعبانی جوانسازی پوست صورت توسط پزشکان متخصص و تیم مجرب همراه با بهترین ، مدرنترین و مجهزترین دستگاه‌ها و ژل های جوانسازی انجام می شود .

تولید محتوا گروه هلدینگ تجارت 20